Przerwa konserwacyjna - Zmiany w bankowości internetowej dla Klientów Odziału w Żarach od dnia 29.11.2021r.

Szanowni Klienci, informujemy, że w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi od godziny 14:30 w dniu 26.11.2021r. (piątek) do godziny 7:45 w dniu 29.11.2021r. (poniedziałek) usługi bankowości elektronicznej będą niedostępne. W czasie konserwacji nie będą dostępne usługi powiązane z bankowością internetową:

- dostęp do bankowości internetowej za pomocą strony internetowej i aplikacji mobilnej,

- szybkie płatności internetowe (PayByNet)

- logowanie do profilu zaufanego przez MojeID.

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy. Przerwa konserwacyjna może ulec skróceniu.

Informacja dla Klientów Banku Spółdzielczego w Iłowej, Oddział Żary:

Od 29.11.2021r. przy logowaniu ze strony www.bsilowa.pl należy wybrać opcję ZALOGUJ SIĘ – NOWA BANKOWOŚĆ INTERNETOWA KLIENCI INDYWIDUALNI I FIRMY.

Loginy do nowej bankowości internetowej ulegną zmianie - do dotychczasowego loginu należy dodać przedrostek TR przykład: TR000001

Ze starej bankowości zostaną przeniesione rachunki, aktywne zlecenia i szablony z wyjątkiem historii do 26.11.2021r., która będzie do wglądu tylko w starej bankowości internetowej.

Uprzejmie prosimy o zaplanowanie i realizację wszystkich operacji z odpowiednim wyprzedzeniem.

 

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z przewodnikami korzystania z nowej bankowości internetowej.

 info                Przewodniki w formie PDF

youtube Korzystanie z bankowości internetowej - Filmy instruktażowe

bs goAplikacja mobilna - Filmy instruktażowe

 

smsbanking Autoryzacja SMS - Filmowy Przewodnik pierwszego logowania dla Klientów Oddziału Żary

 W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Bankiem:

Oddział w Żarach: 68 363 09 15, 68 363 09 07

Centrala BS Iłowa: 68 360 03 45