Koronawirus - informacje dla Klientów

  • Drodzy Klienci Banku Spółdzielczego w Iłowej,

    W związku z zaistniałym zagrożeniem epidemiologicznym związanym z rozprzestrzenianiem się Koronawirusa w trosce o bezpieczeństwo i jak najlepszy stan zdrowia wszystkich Klientów oraz pracowników, Zarząd Banku zwraca się z prośbą o ograniczenie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum.

    W naszym Banku mają Państwo do dyspozycji liczne formy bankowości elektronicznej:

    • Bankowość internetową i mobilną
    • Płatności mobilne HCE z wykorzystaniem telefonów
    • Karty płatnicze i kredytowe
    • Sieć bezprowizyjnych bankomatów i wpłatomatów

    Wiele spraw możecie też Państwo załatwić telefonicznie i emailowo:

    • numer tel. +48 68 360 03 45
    • adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Jednocześnie  informujemy,  że  na  bieżąco  śledzimy  wszelkie  komunikaty  dotyczące  koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem   jest   zapewnienie   obsługi   wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czenienia.

    Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Bądźmy odpowiedzialni za siebie i innych!

    Zwracamy  się  do  Państwa  z  uprzejmą  prośbą  o  zastosowanie  się  do  powyższych rekomendacji.

    Zarząd Banku Spółdzielczego w Iłowej

  • Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerw krajowych NBP.
    Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.
    Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/). Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.

    Pamiętaj: w tym szczególnym okresie najskuteczniejszą metodą kontaktu z bankiem może okazać się przesłanie wiadomości e-mail. Ze względu na obostrzenia epidiomologiczne, które dotyczą także banków i ich pracowników czas połączenia telefonicznego z konsultantem może się wydłużyć. Staraj się zrozumieć tą sytuację. Twoje zgłoszenie mailowe będzie przeanalizowane i będą podjęte stosowne działania.
  • KOMUNIKAT ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W IŁOWEJ

    Szanowni Państwo,

    Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa, podjęliśmy decyzję o czasowym ograniczeniu godzin obsługi Klientów.

    Od dnia 27.04.2020 (poniedziałek) wszystkie oddziały Banku Spółdzielczego w Iłowej będą czynne dla Klientów

    od godziny 7:45 do 15:45

    Ze względów bezpieczeństwa rekomendujemy Państwu:

    • realizowanie płatności bez użycia gotówki za pomocą karty płatniczej, aplikacji mobilnej na telefon Planet Mobile, poprzez bankowość elektroniczną oraz bankowość mobilną,
    • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej.

    Mamy nadzieję, że zrozumieją Państwo nadzwyczajne okoliczności, z których wynika nasza decyzja.

    Zarząd

    Banku Spółdzielczego w Iłowej

  • Sporo się mówi o bohaterach, którzy w czasie epidemii koronawirusa muszą stawiać czoła rzeczywistości, pokonywać własne lęki, ale przede wszystkim – służyć innym. Mowa tu o pracownikach służby zdrowia i innych instytucji. Naszą uwagę pragniemy skierować na pracowników banków, którzy w tym trudnym czasie również dają z siebie wszystko. Pracownicy w okrojonym składzie mają bezpośredni kontakt z klientem, ale stają na wysokości zadania. Tak trudny, ekstremalny czas pokazuje, że bankowość spółdzielcza zawsze była i będzie blisko ludzi. Wartości, którym hołduje od lat, nabierają teraz szczególnego znaczenia.

    Dziękujemy za wytrwałość, zaangażowanie i uśmiech, nawet w kryzysowych sytuacjach.

  • Szanowni Klienci,

    W związku z wyjątkową sytuacją w Polsce i na świecie czasowo wstrzymujemy obsługę przekazów Western Union w naszych placówkach.

    Zarząd Banku Spółdzielczego w Iłowej

  • Szanowni Klienci,

    W ramach rządowego programu Tarcza  Antykryzysowa Polski Fundusz Rozwoju uruchamia nowy program pomocowy „Tarcza Finansowa PFR”. Jest to program skierowany do ponad 670 tys. polskich przedsiębiorstw, który dla Mikrofirm oraz Małych i Średnich Firm będzie obsługiwany za pośrednictwem systemów bankowości elektronicznej.

    W związku z powyższym podjęliśmy działania mające na celu udostępnienie możliwości składania przez Klientów wniosków PFR, pozwalających na obsługę subwencji w oparciu o bankowość internetową. Dla naszych Klientów Wnioski udostępniamy bezpłatnie, wymagany jest jedynie dostęp do bankowości internetowej. Planowany termin uruchomienia to 28.04.2020r.

  • Wszystkich Klientów Banków z Grupy BPS, których sytuacja finansowa pogorszyła się w związku z epidemią koronawirusa zapraszamy do odwiedzenia serwisu zawierającego informacje o działaniach pomocowych. W jednym miejscu znajdą Państwo materiały informacyjne dotyczące wsparcia dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych oferowanych przez Banki z Grupy BPS oraz instytucje państwowe.

    covid1

    Strona obejmuje 4 działy:

    • Wsparcie dla Klientów Banków Spółdzielczych – informacje o zakresie działań pomocowych, z jakich może skorzystać Klient indywidualny i instytucjonalny posiadający kredyt w Banku Spółdzielczym z Grupy BPS
    • Wybrane aspekty Tarczy Antykryzysowej oraz Tarczy Finansowej PFR – informacje o zakresie wsparcia przedsiębiorców udzielonego przez instytucje państwowe wraz z opisem wstępnym do każdego z obszarów
    • Przydatne linki – wskazanie na strony internetowe wraz z linkami do tych stron, zawierające istotne informacje o programach pomocowych
    • Szkolenia – informacje o webinariach i innych dostępnych formach edukacji, pozwalających zdobyć wiedzę w tematyce pomocowej.

    Serwis jest na bieżąco aktualizowany i uzupełniany. Wierzymy, że dla Klientów Banków Spółdzielczych będzie on ułatwieniem w wyszukiwaniu informacji o działaniach pomocowych.

    Klientów zarówno indywidulanych, jak i instytucjonalnych, chcących skorzystać z rozwiązań pomocowych zapraszamy do dedykowanej podstrony https://www.bankbps.pl/informacje-dla-klientow-w-zw.-z-epidemia