Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Problem z działaniem aplikacji e-Podpis poprzez OpenWebStart

Data publikacji:

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w dniu 1.12.2025r. zidentyfikowaliśmy problem z działaniem aplikacji e-Podpis na nowej wersji OpenWebStart 2.0.9. W chwili obecnej trwa analiza nad wprowadzeniem docelowego rozwiązania.

Tymczasowo prosimy o dokonanie zmiany dostawcy JRE w aplikacji OpenWebStart. Aby to zrobić, należy:

  1. Otworzyć aplikację "OpenWebStart Settings",
  2. Wybrać zakładkę "JVM Manager",
  3. Kliknąć przycisk "Settings...",
  4. W oknie "JVM Manager Configuration" w polu "Vendor", zmienić wartość z "Any vendor" na "Azul Systems, Inc." i kliknąć przycisk "OK"
  5. Zapisać zmiany ustawień poprzez przycisk "OK",
  6. Uruchomić ponownie aplikację e-Podpis