Szybkie, bezpieczne i wygodne transakcje

Dzięki partnerskiej współpracy pomiędzy Amazfit i Mastercard oraz wdrożeniu technologii NFC, Zepp Pay umożliwia powiązanie jednocześnie do ośmiu kart bankowych z Amazfit Balance, w celu dokonania płatności zbliżeniowej bezpośrednio z nadgarstka. Opcja płatności zbliżeniowych wymaga zabezpieczenie smartwatcha hasłem.

Twój smartwatch, Twoje centrum stylu życia

Twój smartwatch Amazfit jest już ważną częścią Twojego codziennego życia, dbając o Twoje zdrowie i aktywność.

Teraz, po dodaniu Zepp Pay, możesz przejąć kontrolę nad swoimi finansami, harmonogramem i dobrym samopoczuciem, a wszystko to za pomocą jednego urządzenia.

Zbalansowanie wszystkich ważnych aspektów życia jest możliwe dzięki najlepszemu smartwatchowi lifestyle'owemu - dzięki nowemu Amazfit Balance.

Jak korzystać z Zepp Pay?

Zanim zaczniesz

W Zepp Health priorytetowo traktujemy Twoją prywatność i bezpieczeństwo.

Zanim więc będziesz mógł aktywować Zepp Pay, musisz najpierw włączyć funkcję Blokada Opaski na urządzeniu Amazfit Balance, która aktywuje się po zdjęciu smartwatcha z nadgarstka, dzięki temu zabezpieczysz dostęp do urządzenia i swoje transakcje, ustawiając hasło.

Najczęściej zadawane pytania

Jak zacząć korzystać z Zepp Pay
  • Pobierz aplikację Zepp na telefon z systemem Android lub iOS
  • W aplikacji Zepp wybierz funkcję Profil > Moje urządzenia > Ustawienia zegarka > Blokada i Hasło po zdjęciu aby ustanowić kod PIN
  • W aplikacji Zepp wybierz funkcję Profil > Moje urządzenia > Ustawienia aplikacji > Zepp Pay
  • Wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi
  • Potwierdź dodanie karty kodem SMS
Jak płacić zegarkiem z ZEPP Pay
Na swoim zegarku wybierz aplikacje płatniczą i kartę, w ciągu 60 sekund przyłóż do terminala płatniczego. Gotowe!
Które karty mogę dodać do ZEPP Pay
Do ZEPP Pay Możesz dodać dowolną kartę Mastercard wydaną przez Bank Spółdzielczy w Iłowej
Gdzie można płacić ZEPP Pay

Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.

Szukaj miejsc oznaczonych logo:

Czy żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić ZEPP Pay

Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?
Tak, w aplikacji można zarejestrować kilka kart.
Znajdziesz nas też tutaj

Bank Spółdzielczy w Iłowej, tel. 68 360 03 45, Oddział w Żarach tel. 68 363 09 00, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.