Skip to main content
  • Bankowość elektroniczna

    Bankowość elektroniczna

    Już nie musisz załatwiać wszystkiego w placówce banku. Nasz serwis pozwoli Ci na samodzielne i bezpieczne korzystanie z usług bankowych. 7 dni w tygodniu, 24h na dobę, z każdego miejsca.

    Po zalogowaniu możesz sprawdzić stan swojego konta, zlecić przelew, sprawdzić historię rachunku, potwierdzić swoją tożsamość (np. w urzędzie lub serwisie pacjent.gov.pl) oraz wiele wiecej. Przeczytaj szczegóły, by poznać wszystkie funkcje. Zacznij korzystać z bankowości internetowej już dziś.

    Sposoby logowania

    Sposób logowania definiowany jest na etapie podpisywania umowy. Sprawdź przypisaną Ci metodę na wniosku lub skontaktuj się z Nami w placówce bądź na Infolinii.

    W Banku Spółdzielczym w Iłowej wyróżniamy dwie metody uwierzytelniania do bankowości internetowej CUI dla klienta detalicznego:

    • Kod SMS - logowanie hasłem maskowanym + autoryzacja jednorazowym kodem SMS,
    • BSGo - logowanie hasłem maskowanym + autoryzacja aplikacją mobilną BSGo (metoda zalecana).

    Dodatkowo, dla klientów korporacyjnych jest dostępna także autoryzacja z użyciem karty chipowej.

    Przed rozpoczęciem korzystania z bankowości elektronicznej, zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z usług bankowych w Internecie.

    Najważniejsze funkcjonalności (miniaplikacje) bankowości CUI

    ikona pulpit

    Pulpit

    Po zalogowaniu zobaczysz Pulpit, dzięki któremu możesz ocenić ostatnie zmiany na rachunkach, szybko wykonać podstawowe operacje lub przejść do wybranych sekcji serwisu, takich jak Przelewy czy Historia transakcji.

    ikona rachunki

    Rachunki

    Sprawdzaj dostępne środki, blokady i salda dla poszczególnych rachunków. Śledź ostatnie transakcje.

    ikona historia transakcji

    Historia transakcji

    Kontroluj listę transakcji (uznania i obciążenia) zrealizowanych na Twoich rachunkach. Filtruj po rachunkach, datach, typach transakcji itp. Pobieraj potwierdzenia i wyciągi.

    ikona przelewy

    Przelewy

    Twórz nowe przelewy, zapisuj odbiorców. Dla powtarzających się płatności utwórz zlecenie stałe i nie martw się więcej, że przeoczysz termin.

    ikona karty

    Karty

    Zarządzaj swoimi kartami płatniczymi. Aktywuj, blokuj, zmieniaj limity.

    ikona lokaty

    Lokaty

    Oszczędzaj za pomocą lokat. Zarządzaj, zrywaj, zakładaj nowe. Decyduj, kiedy i gdzie wypłacasz zgromadzone środki.

    ikona kredyty

    Kredyty

    Zarządzaj swoimi kredytami. Spłacaj dogodnie raty, sprawdzaj postępy spłaty kredytu.

    ikona ubezpieczenia

    Ubezpieczenia

    Zakładaj i monitoruj swoje ubezpieczenia, wygodnie opłacaj składki.

    ikona wnioski

    Wnioski

    Nie musisz za każdym razem odwiedzać placówki banku ani drukować i wysyłać papierowych wniosków pocztą. Wypełnij je online i miej pewność, że od razu trafią do rozpatrzenia.

    ikona terminarz

    Terminarz

    Terminarz z łatwością przypomni Ci o ważnych terminach, np. spłaty kredytu.

    ikona 500plus

    Program 300/500+

    Pozyskuj środki w ramach programu 300+ oraz 500+. Składaj wnioski o świadczenia bez wychodzenia z domu.

    ikona przeplywy

    Przepływy

    Sprawdź bilans swoich finansów na osi czasu. Miesięczne przychody i wydatki dla wszystkich rachunków w czytelnym podsumowaniu.

    Pytania i odpowiedzi

    Czy mogę zmienić środek autoryzacji?

    Tak. W każdym momencie możesz zmienić środek uwierzytelniania do bankowości internetowej. W tym celu prosimy złożyć wniosek poprzez CUI (Wnioski -> Złóż wniosek -> Wnioski różne -> Zmiana środka dostępu) lub osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Iłowej.

    Dlaczego pojawił mi się komunikat "Błąd na etapie uwierzytelniania"?

    Komunikat pojawia się w momencie wprowadzenia nieprawidłowego hasła maskowanego.

    Pięciokrotne podanie błędnego hasła, spowoduje zablokowanie dostępu do bankowości internetowej.

    WAŻNE!

    • Podczas wprowadzania hasła, należy zwrócić szczególną uwagę na wielkość wprowadzanych znaków (włączony klawisz CAPS LOCK).
    • Nie wolno zapisywać hasła w przeglądarce internetowej. Przy logowaniu hasłem maskowanym, pola do wprowadzania znaków z hasła są losowane, zatem zapisanie kilku znaków hasła (np. 1,3,6,7,11) mogą okazać się problematyczne podczas kolejnego logowania. Dlatego zalecamy całkowite wyłączenie opcji zapamiętywania haseł dla strony bankowości internetowej.
    • W niektórych przypadkach przeglądarka internetowa, chcąc "ułatwić Ci" następne logowania, przyspieszając ładowanie strony internetowej, zbyt wiele informacji zapisze w pamięci podręcznej "cache", co również może powodować problemy z uwierzytelnieniem.
      W tym celu należy wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki.
      Jeżeli nie wiesz jak tego dokonać, zapraszamy do kontaktu ze stanowiskiem informatycznym pod numerem telefonu 68 360 03 45 wew. 5.
    Jak wypełnić hasło maskowane?

    Dla Twojego bezpieczeństwa, nigdy nie poprosimy o podanie całego hasła. Za każdym razem będziemy prosić Cię o podanie tylko jego wybiórczych znaków, które wskażemy (patrz - numery pól). Wypełnij puste pola, odliczając odpowiednio znaki swojego hasła.

    Pamiętaj, po pięciu nieudanych próbach, system automatycznie zablokuje możliwość logowania. W celu odblokowania, prosimy skorzystać z usługi odzyskiwania hasła za pomocą VoiceBot lub skontaktuj się z Bankiem telefonicznie lub odwiedź jedną z naszych placówek.

    Nie pamiętam hasła maskowanego, co robić?

    Nie przypominamy haseł. Jedyna możliwość to zresetowanie hasła do usługi. W tym celu prosimy prosimy skorzystać z usługi odzyskiwania hasła za pomocą VoiceBot lub o kontakt z jedną z naszych placówek lub telefonicznie z Bankiem.

    Nie pamiętam kodu PIN do aplikacji BSGo

    Jeśli zapomniałeś kodu PIN do aplikacji BSGo, w trakcie ponownego logowania do aplikacji, kliknij link Nie pamiętam kodu PIN i postępuj zgodnie z wytycznymi. Będziesz musiał ponownie przejść procedurę parowania telefonu. W tym celu należy wybrać przycisk Rozpocznij proces parowania. Następnie (w przeglądarce) przejść do strony logowania, wpisać login i hasło. Kolejne kroki są identyczne jak podczas pierwszego parowania urządzenia.

    Zgubiłem/am telefon lub urządzenie zostało uszkodzone. Jak się mogę zalogować?

    W takiej sytuacji zalogowanie się przez przeglądarkę internetową nie będzie możliwe, gdyż po wprowadzeniu hasła maskowanego, system będzie oczekiwał na autoryzację (urządzeniem, które nie jest dostępne).

    Prosimy o kontakt osobisty z dowolną placówką lub telefoniczny. Po weryfikacji klienta, Bank dokona odparowania zgubionego/uszkodzonego telefonu, umożliwiając ponowe parowanie na innym urządzeniu.

    Nie otrzymuję SMSa z kodem do logowania/autoryzacyjnym

    SMS z kodem autoryzacyjnym lub kodem do logowania powinien pojawić się w przeciągu kilku sekund, gdyż system wysyła go automatycznie zaraz po wykonaniu akcji. Jeżeli tak się nie dzieje, najczęstszym powodem jest chwilowy brak zasięgu (niedostępność - brak widoczności Twojego urządzenia u operatora).

    Rozwiązaniem problemu może okazać się odczekanie dłuższej chwili i ponowienie próby wykonania autoryzacji lub restart telefonu.

    Ponowne uruchomienie telefonu skutkuje nowym uwierzytelnieniem z operatorem, co najprawdopodobniej spowoduje pobranie zaległych SMS, oczekujących na bramce.

    Jeśli w okolicy, w której mieszkasz, bywa częsty problem z zasięgiem, zalecamy zmianę sposobu autoryzacji na aplikację mobilną BSGo.

    Dlaczego nie widzę rachunków w bankowości korporacyjnej?

    Należy nadać uprawnienia funkcjonalne i do rachunków dla siebie i innych użytkowników. Przygotowaliśmy krótką instrukcję dla nowych użytkowników. Mogą ją Państwo przeczytać pod tym linkiem.

    Napisz do nas

    Infolinia Banku Spółdzielczego w Iłowej

    Centrala Banku - tel. 68 360 03 45 (czynna od pon. do pt. od 7:45 do 15:45)

    Oddział w Żarach - tel. 68 363 09 00 (czynna od pon. do pt. od 8:00 do 16:00)

    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zastrzeganie kart

    Grupa BPS - tel. 86 215 50 50

    Ogólnopolski system zastrzegania kart - tel. 828 828 828

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Iłowej, tel. 68 360 03 45, Oddział w Żarach tel. 68 363 09 00, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.