-
Bankowość elektroniczna
Już nie musisz załatwiać wszystkiego w placówce banku. Nasz serwis pozwoli Ci na samodzielne i bezpieczne korzystanie z usług bankowych. 7 dni w tygodniu, 24h na dobę, z każdego miejsca.
Po zalogowaniu możesz sprawdzić stan swojego konta, zlecić przelew, sprawdzić historię rachunku, potwierdzić swoją tożsamość (np. w urzędzie lub serwisie pacjent.gov.pl) oraz wiele wiecej. Przeczytaj szczegóły, by poznać wszystkie funkcje. Zacznij korzystać z bankowości internetowej już dziś.
Sposoby logowania
Sposób logowania definiowany jest na etapie podpisywania umowy. Sprawdź przypisaną Ci metodę na wniosku lub skontaktuj się z Nami w placówce bądź na Infolinii.
W Banku Spółdzielczym w Iłowej wyróżniamy dwie metody uwierzytelniania do bankowości internetowej CUI dla klienta detalicznego:
- Kod SMS - logowanie hasłem maskowanym + autoryzacja jednorazowym kodem SMS,
- BSGo - logowanie hasłem maskowanym + autoryzacja aplikacją mobilną BSGo (metoda zalecana).
Dodatkowo, dla klientów korporacyjnych jest dostępna także autoryzacja z użyciem karty chipowej.
Przed rozpoczęciem korzystania z bankowości elektronicznej, zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z usług bankowych w Internecie.
Najważniejsze funkcjonalności (miniaplikacje) bankowości CUI
Pulpit Po zalogowaniu zobaczysz Pulpit, dzięki któremu możesz ocenić ostatnie zmiany na rachunkach, szybko wykonać podstawowe operacje lub przejść do wybranych sekcji serwisu, takich jak Przelewy czy Historia transakcji. |
|
Rachunki Sprawdzaj dostępne środki, blokady i salda dla poszczególnych rachunków. Śledź ostatnie transakcje. |
|
Historia transakcji Kontroluj listę transakcji (uznania i obciążenia) zrealizowanych na Twoich rachunkach. Filtruj po rachunkach, datach, typach transakcji itp. Pobieraj potwierdzenia i wyciągi. |
|
Przelewy Twórz nowe przelewy, zapisuj odbiorców. Dla powtarzających się płatności utwórz zlecenie stałe i nie martw się więcej, że przeoczysz termin. |
|
Karty Zarządzaj swoimi kartami płatniczymi. Aktywuj, blokuj, zmieniaj limity. |
|
Lokaty Oszczędzaj za pomocą lokat. Zarządzaj, zrywaj, zakładaj nowe. Decyduj, kiedy i gdzie wypłacasz zgromadzone środki. |
|
Kredyty Zarządzaj swoimi kredytami. Spłacaj dogodnie raty, sprawdzaj postępy spłaty kredytu. |
|
Ubezpieczenia Zakładaj i monitoruj swoje ubezpieczenia, wygodnie opłacaj składki. |
|
Wnioski Nie musisz za każdym razem odwiedzać placówki banku ani drukować i wysyłać papierowych wniosków pocztą. Wypełnij je online i miej pewność, że od razu trafią do rozpatrzenia. |
|
Terminarz Terminarz z łatwością przypomni Ci o ważnych terminach, np. spłaty kredytu. |
|
Program 300/500+ Pozyskuj środki w ramach programu 300+ oraz 500+. Składaj wnioski o świadczenia bez wychodzenia z domu. |
|
Przepływy Sprawdź bilans swoich finansów na osi czasu. Miesięczne przychody i wydatki dla wszystkich rachunków w czytelnym podsumowaniu. |
Pytania i odpowiedzi
Zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej opracowanymi przez Związek Banków Polskich:
Tak. W każdym momencie możesz zmienić środek uwierzytelniania do bankowości internetowej. W tym celu prosimy złożyć wniosek poprzez CUI (Wnioski -> Złóż wniosek -> Wnioski różne -> Zmiana środka dostępu) lub osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Iłowej.
Komunikat pojawia się w momencie wprowadzenia nieprawidłowego hasła maskowanego.
Pięciokrotne podanie błędnego hasła, spowoduje zablokowanie dostępu do bankowości internetowej.
WAŻNE!
- Podczas wprowadzania hasła, należy zwrócić szczególną uwagę na wielkość wprowadzanych znaków (włączony klawisz CAPS LOCK).
- Nie wolno zapisywać hasła w przeglądarce internetowej. Przy logowaniu hasłem maskowanym, pola do wprowadzania znaków z hasła są losowane, zatem zapisanie kilku znaków hasła (np. 1,3,6,7,11) mogą okazać się problematyczne podczas kolejnego logowania. Dlatego zalecamy całkowite wyłączenie opcji zapamiętywania haseł dla strony bankowości internetowej.
- W niektórych przypadkach przeglądarka internetowa, chcąc "ułatwić Ci" następne logowania, przyspieszając ładowanie strony internetowej, zbyt wiele informacji zapisze w pamięci podręcznej "cache", co również może powodować problemy z uwierzytelnieniem.
W tym celu należy wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki.
Jeżeli nie wiesz jak tego dokonać, zapraszamy do kontaktu ze stanowiskiem informatycznym pod numerem telefonu 68 360 03 45 wew. 5.
W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z Bankiem lub wizytę w jednej z naszych placówek.
W takiej sytuacji prosimy o wizytę w jednej z naszych placówek.
Dla Twojego bezpieczeństwa, nigdy nie poprosimy o podanie całego hasła. Za każdym razem będziemy prosić Cię o podanie tylko jego wybiórczych znaków, które wskażemy (patrz - numery pól). Wypełnij puste pola, odliczając odpowiednio znaki swojego hasła.
Pamiętaj, po pięciu nieudanych próbach, system automatycznie zablokuje możliwość logowania. W celu odblokowania, prosimy skorzystać z usługi odzyskiwania hasła za pomocą VoiceBot lub skontaktuj się z Bankiem telefonicznie lub odwiedź jedną z naszych placówek.
Nie przypominamy haseł. Jedyna możliwość to zresetowanie hasła do usługi. W tym celu prosimy prosimy skorzystać z usługi odzyskiwania hasła za pomocą VoiceBot lub o kontakt z jedną z naszych placówek lub telefonicznie z Bankiem.
Jeśli zapomniałeś kodu PIN do aplikacji BSGo, w trakcie ponownego logowania do aplikacji, kliknij link Nie pamiętam kodu PIN i postępuj zgodnie z wytycznymi. Będziesz musiał ponownie przejść procedurę parowania telefonu. W tym celu należy wybrać przycisk Rozpocznij proces parowania. Następnie (w przeglądarce) przejść do strony logowania, wpisać login i hasło. Kolejne kroki są identyczne jak podczas pierwszego parowania urządzenia.
W takiej sytuacji zalogowanie się przez przeglądarkę internetową nie będzie możliwe, gdyż po wprowadzeniu hasła maskowanego, system będzie oczekiwał na autoryzację (urządzeniem, które nie jest dostępne).
Prosimy o kontakt osobisty z dowolną placówką lub telefoniczny. Po weryfikacji klienta, Bank dokona odparowania zgubionego/uszkodzonego telefonu, umożliwiając ponowe parowanie na innym urządzeniu.
SMS z kodem autoryzacyjnym lub kodem do logowania powinien pojawić się w przeciągu kilku sekund, gdyż system wysyła go automatycznie zaraz po wykonaniu akcji. Jeżeli tak się nie dzieje, najczęstszym powodem jest chwilowy brak zasięgu (niedostępność - brak widoczności Twojego urządzenia u operatora).
Rozwiązaniem problemu może okazać się odczekanie dłuższej chwili i ponowienie próby wykonania autoryzacji lub restart telefonu.
Ponowne uruchomienie telefonu skutkuje nowym uwierzytelnieniem z operatorem, co najprawdopodobniej spowoduje pobranie zaległych SMS, oczekujących na bramce.
Jeśli w okolicy, w której mieszkasz, bywa częsty problem z zasięgiem, zalecamy zmianę sposobu autoryzacji na aplikację mobilną BSGo.
Należy nadać uprawnienia funkcjonalne i do rachunków dla siebie i innych użytkowników. Przygotowaliśmy krótką instrukcję dla nowych użytkowników. Mogą ją Państwo przeczytać pod tym linkiem.