Po zalogowaniu możesz sprawdzić stan swojego konta, zlecić przelew, sprawdzić historię rachunku, potwierdzić swoją tożsamość (np. w urzędzie lub serwisie pacjent.gov.pl) oraz wiele wiecej. Przeczytaj szczegóły, by poznać wszystkie funkcje. Zacznij korzystać z bankowości internetowej już dziś.
W Banku Spółdzielczym w Iłowej wyróżniamy dwie metody uwierzytelniania do bankowości internetowej CUI dla klienta detalicznego:
Dodatkowo, dla klientów korporacyjnych jest dostępna także autoryzacja z użyciem karty chipowej.
Przed rozpoczęciem korzystania z bankowości elektronicznej, zachęcamy do zapoznania się z zasadami bezpiecznego korzystania z usług bankowych w Internecie.
![]() |
Pulpit Po zalogowaniu zobaczysz Pulpit, dzięki któremu możesz ocenić ostatnie zmiany na rachunkach, szybko wykonać podstawowe operacje lub przejść do wybranych sekcji serwisu, takich jak Przelewy czy Historia transakcji. |
![]() |
Rachunki Sprawdzaj dostępne środki, blokady i salda dla poszczególnych rachunków. Śledź ostatnie transakcje. |
![]() |
Historia transakcji Kontroluj listę transakcji (uznania i obciążenia) zrealizowanych na Twoich rachunkach. Filtruj po rachunkach, datach, typach transakcji itp. Pobieraj potwierdzenia i wyciągi. |
![]() |
Przelewy Twórz nowe przelewy, zapisuj odbiorców. Dla powtarzających się płatności utwórz zlecenie stałe i nie martw się więcej, że przeoczysz termin. |
![]() |
Karty Zarządzaj swoimi kartami płatniczymi. Aktywuj, blokuj, zmieniaj limity. |
![]() |
Lokaty Oszczędzaj za pomocą lokat. Zarządzaj, zrywaj, zakładaj nowe. Decyduj, kiedy i gdzie wypłacasz zgromadzone środki. |
![]() |
Kredyty Zarządzaj swoimi kredytami. Spłacaj dogodnie raty, sprawdzaj postępy spłaty kredytu. |
![]() |
Ubezpieczenia Zakładaj i monitoruj swoje ubezpieczenia, wygodnie opłacaj składki. |
![]() |
Wnioski Nie musisz za każdym razem odwiedzać placówki banku ani drukować i wysyłać papierowych wniosków pocztą. Wypełnij je online i miej pewność, że od razu trafią do rozpatrzenia. |
![]() |
Terminarz Terminarz z łatwością przypomni Ci o ważnych terminach, np. spłaty kredytu. |
![]() |
Program 300/500+ Pozyskuj środki w ramach programu 300+ oraz 500+. Składaj wnioski o świadczenia bez wychodzenia z domu. |
![]() |
Przepływy Sprawdź bilans swoich finansów na osi czasu. Miesięczne przychody i wydatki dla wszystkich rachunków w czytelnym podsumowaniu. |
Tak. W każdym momencie możesz zmienić środek uwierzytelniania do bankowości internetowej. W tym celu prosimy złożyć wniosek poprzez CUI (Wnioski -> Złóż wniosek -> Wnioski różne -> Zmiana środka dostępu) lub osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Iłowej.
Komunikat pojawia się w momencie wprowadzenia nieprawidłowego hasła maskowanego.
Pięciokrotne podanie błędnego hasła, spowoduje zablokowanie dostępu do bankowości internetowej.
WAŻNE!
W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z Bankiem lub wizytę w jednej z naszych placówek.
W takiej sytuacji prosimy o wizytę w jednej z naszych placówek.
Dla Twojego bezpieczeństwa, nigdy nie poprosimy o podanie całego hasła. Za każdym razem będziemy prosić Cię o podanie tylko jego wybiórczych znaków, które wskażemy (patrz - numery pól). Wypełnij puste pola, odliczając odpowiednio znaki swojego hasła.
Pamiętaj, po pięciu nieudanych próbach, system automatycznie zablokuje możliwość logowania. W celu odblokowania, skontaktuj się z Bankiem telefonicznie lub odwiedź jedną z naszych placówek.
Nie przypominamy haseł. Jedyna możliwość to zresetowanie hasła do usługi. W tym celu prosimy o kontakt z jedną z naszych placówek lub telefonicznie z Bankiem.
Jeśli zapomniałeś kodu PIN do aplikacji BSGo, w trakcie ponownego logowania do aplikacji, kliknij link Nie pamiętam kodu PIN i postępuj zgodnie z wytycznymi. Będziesz musiał ponownie przejść procedurę parowania telefonu. W tym celu należy wybrać przycisk Rozpocznij proces parowania. Następnie (w przeglądarce) przejść do strony logowania, wpisać login i hasło. Kolejne kroki są identyczne jak podczas pierwszego parowania urządzenia.
W takiej sytuacji zalogowanie się przez przeglądarkę internetową nie będzie możliwe, gdyż po wprowadzeniu hasła maskowanego, system będzie oczekiwał na autoryzację (urządzeniem, które nie jest dostępne).
Prosimy o kontakt osobisty z dowolną placówką lub telefoniczny. Po weryfikacji klienta, Bank dokona odparowania zgubionego/uszkodzonego telefonu, umożliwiając ponowe parowanie na innym urządzeniu.
SMS z kodem autoryzacyjnym lub kodem do logowania powinien pojawić się w przeciągu kilku sekund, gdyż system wysyła go automatycznie zaraz po wykonaniu akcji. Jeżeli tak się nie dzieje, najczęstszym powodem jest chwilowy brak zasięgu (niedostępność - brak widoczności Twojego urządzenia u operatora).
Rozwiązaniem problemu może okazać się odczekanie dłuższej chwili i ponowienie próby wykonania autoryzacji lub restart telefonu.
Ponowne uruchomienie telefonu skutkuje nowym uwierzytelnieniem z operatorem, co najprawdopodobniej spowoduje pobranie zaległych SMS, oczekujących na bramce.
Jeśli w okolicy, w której mieszkasz, bywa częsty problem z zasięgiem, zalecamy zmianę sposobu autoryzacji na aplikację mobilną BSGo.
Centrala Banku - tel. 68 360 03 45 (czynna od pon. do pt. od 7:45 do 15:45)
Oddział w Żarach - tel. 68 363 09 00 (czynna od pon. do pt. od 8:00 do 16:00)
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Grupa BPS - tel. 86 215 50 50
Ogólnopolski system zastrzegania kart - tel. 828 828 828
Bank Spółdzielczy w Iłowej, tel. 68 360 03 45, Oddział w Żarach tel. 68 363 09 00, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.