• BLIK

    BLIK

    Szybkie płatności i przelewy na numer telefonu

    BLIK oraz płatności BLIK na numer telefonu (P2P) dostępne są w aplikacji BSGo

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    dokonać przelewu na numer telefonu 

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z instrukcją w pytaniach i odpowiedziach (Jak aktywować BLIKA?).

    Jak korzystać z BLIKA?

    Płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych mogą stać się jeszcze prostsze. Dowiesz się również, jak wypłacić gotówkę albo nadać przelew na telefon BLIKIEM.

    Przelew na numer telefonu

    1. Uruchom aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK-a
    2. Wybierz opcję przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, który posiada BLIK-a i potwierdź transakcję.

    Aby korzystać z usługi przelew na telefon BLIK, należy zarejestrować numer w usłudze. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś, w tym celu należy wykonać następujące kroki:

    1. Uruchom aplikację BSGo,
    2. Włącz "Więcej" w prawym dolnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK",
    3. W opcji przelewy na telefon zaznacz "Odbieraj przelewy BLIKIEM", usługę należy potwierdzić otrzymanym kodem SMS,
    4. Zaznacz "Pokaż Użytkowników BLIKA", następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej,
    5. Uruchom "Limity BLIK" i ustaw wartości w zakładce "Przelew na Telefon BLIK" . 

    Płatności w sklepach lub w Internecie

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

     Wypłata gotówki z bankomatu

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

    Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe;
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.

    Przewodniki

    Aktywacja usługi BLIK w BSGo

    youtubeAktywowanie aplikacji BS GO

     

     

    Pytania i odpowiedzi

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób szybkich płatności, dostępny także w aplikacji mobilnej BS GO.

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Iłowej lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
    Kto może korzystać z przelewów na telefon BLIK?

    Z usługi mogą korzystać Klienci indywidualni powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Iłowej lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)

    Klienci firmowi nie mogą korzystać z usługi przelewów na telefon ze względu na specyfikację usługi, która jest skierowana dla klientów indywidualnych.

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK ?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do aplikacji BSGo. Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

    Rodzaj transakcji

    Limit domyślny

    Maksymalny limit

    Limit ilościowy operacji - domyślny

     Płatność w sklepie 

    1 000 zł

    5000 zł

    5

     Płatność w Internecie 

    1 000 zł

    5000 zł

    5

    Wypłaty z bankomatu 

    1 000 zł

    5000 zł

    5

    Przelew na telefon BLIK

    500 zł

    1000 zł

    5

    Jak aktywować BLIKA?
    1. Aby skorzystać z płatności BLIK musisz pobrać aplikację BSGo (Asseco Poland S.A.), jeżeli jeszcze z niej nie korzystasz, ze sklepu Google Play lub App Store.
    2. Zarejestruj urządzenie z zainstalowaną aplikacją w systemie bankowości elektronicznej Banku.
    3. Uruchom aplikację BSGo i włącz BLIK zapoznając się i akceptując Regulamin korzystania z usługi BLIK (w przypadku posiadania kilku rachunków ROR, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będziesz wykonywał transakcje BLIK)
    4. Zweryfikuj limity dla transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.
    5. Zweryfikuj aktywowany rachunek w BLIK w aplikacji  BSGo w opcji Ustawienia -> Ustawienia BLIK – mój rachunek. System umożliwia realizowanie BLIK również z rachunków do których Klient jest upoważniony np. pełnomocnika.
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Iłowej, tel. 68 360 03 45, Oddział w Żarach tel. 68 363 09 00, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.