-
Data publikacji:
Nowy bankomat z funkcją wpłatomatu przy Punkcie Kasowym w Trzebielu
Szanowni Państwo, Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, wymieniliśmy stare urządzenie na nowoczesny bankomat z funkcją wpłatomatu oraz innymi udogodnieniami, m.in. wysokokontrastowy ekran dotykow… -
Data publikacji:
Płatności kartą za granicą
Wybierasz się w podróż zagraniczną? Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową. W niektórych rejonach świata mo… -
Data publikacji:
Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników naszego Banku!
Zidentyfikowaliśmy próby podszywania się przez oszustów pod pracowników naszego Banku. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się naw… -
Data publikacji:
Komunikat Banku dla klientów indywidualnych
Komunikat Banku Spółdzielczego w Iłowej dla klientów indywidualnych RACHUNKI OSÓB MAŁOLETNICH (które ukończyły 13 lat) I CZĘŚCIOWO UBEZWŁASNOWOLNIONYCH Za czynności dokonywane w ramach zwykłego… -
Data publikacji:
Tymczasowa zmiana lokalizacji Punktu Kasowego w Trzebielu
Szanowni Klienci, W związku z remontem Punktu Kasowego w Trzebielu i zapewnieniem komfortu obsługi klienta, od 29 stycznia 2024r. nastąpi zmiana lokalizacji na ul. Żarską 39 (naprzeciwko Urzędu Gmin… -
Data publikacji:
Uwaga na próby wyłudzenia danych za pomocą sms oraz fałszywych reklam.
Szanowni Klienci, W załączeniu przekazujemy informację odnoszącą się do prób wyłudzenia danych od użytkowników kart za pośrednictwem fałszywych SMS oraz reklam/postów opis działania cyberprzestępców… -
Data publikacji:
niedostępność usługi Profil Zaufany
Informujemy, że od piątku 19 stycznia od godziny 20:00 do soboty 20 stycznia do godziny 16:00 niedostępny będzie system Profil Zaufany. Za utrudnienia przepraszamy. -
Data publikacji:
Kredyt Świąteczny dla Seniorów.
Bądź z Nami Łączymy tradycję i polski kapitał BANK SPÓŁDZIELCZY W IŁOWEJ SERDECZNIE ZAPRASZA Klientów Indywidualnych na promocję kredytu BEZPI… -
Data publikacji:
VoiceBot - całodobowa usługa do resetowania hasła lub blokowania dostępu do bankowości internetowej
Szanowni Państwo, Informujemy, że w dniu 16.11.2023 r. uruchomiliśmy dla Państwa usługę VoiceBot, która umożliwia resetowanie hasła lub blokowanie dostępu do bankowości internetowej przez wirtualneg… -
Data publikacji:
przerwa techniczna w dniu 15.11.2023 dotyczy BLIK i przelewów EE
Szanowni Klienci, Iinformujemy, że w związku z przerwą techniczną w dniu 15.11.2023 w godzinach 16:00-17:30 będą niestostępne usługi BLIK i przelewów Express Elixir. Przepraszamy za utrudnienia.