Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aktualności

Pokaż rok

  • Data publikacji:

    Tymczasowa zmiana lokalizacji Punktu Kasowego w Trzebielu

    Szanowni Klienci, W związku z remontem Punktu Kasowego w Trzebielu i zapewnieniem komfortu obsługi klienta, od 29 stycznia 2024r. nastąpi zmiana lokalizacji na ul. Żarską 39 (naprzeciwko Urzędu Gmin…
  • Data publikacji:

    Uwaga na próby wyłudzenia danych za pomocą sms oraz fałszywych reklam.

    Szanowni Klienci, W załączeniu przekazujemy informację odnoszącą się do prób wyłudzenia danych od użytkowników kart za pośrednictwem fałszywych SMS oraz reklam/postów opis działania cyberprzestępców…
  • Data publikacji:

    niedostępność usługi Profil Zaufany

    Informujemy, że od piątku 19 stycznia od godziny 20:00 do soboty 20 stycznia do godziny 16:00 niedostępny będzie system Profil Zaufany. Za utrudnienia przepraszamy.
  • Data publikacji:

    Kredyt Świąteczny dla Seniorów.

    Bądź z Nami Łączymy tradycję i polski kapitał     BANK  SPÓŁDZIELCZY  W IŁOWEJ   SERDECZNIE ZAPRASZA  Klientów Indywidualnych na promocję kredytu BEZPI…
  • Data publikacji:

    VoiceBot - całodobowa usługa do resetowania hasła lub blokowania dostępu do bankowości internetowej

    Szanowni Państwo, Informujemy, że w dniu 16.11.2023 r. uruchomiliśmy dla Państwa usługę VoiceBot, która umożliwia resetowanie hasła lub blokowanie dostępu do bankowości internetowej przez wirtualneg…
  • Data publikacji:

    przerwa techniczna w dniu 15.11.2023 dotyczy BLIK i przelewów EE

    Szanowni Klienci, Iinformujemy, że w związku z przerwą techniczną w dniu 15.11.2023 w godzinach 16:00-17:30 będą niestostępne usługi BLIK i przelewów Express Elixir. Przepraszamy za utrudnienia.
  • Data publikacji:

    E-Urząd nowa funkcjonalność w bankowości internetowej

    Szanowi Klienci, W celu ułatwienia dotarcia do usług elektronicznych oferowanych przez administrację publiczną, udostępniliśmy funkcjonalność E-Urząd. Bezpośrednio z bankowości internetowej można wy…
  • Data publikacji:

    Koniec spłat subwencji w ramach Tarczy PFR 1.0

    Szanowni Państwo, Kończy się obsługa spłat rat subwencji otrzymanej w ramach Tarczy PFR 1.0. w związku z tym coraz więcej Klientów zwraca się do Banu o wystawienie zaświadczenia o spłaconej subwencj…
  • Data publikacji:

    Przejście na nową bankowość internetową od 21 września

    Szanowni Państwo, Mając na uwadze aktualne trendy oraz ciągły rozwój aplikacji internetowych, już z dniem 21.09.2023 roku, zostanie wyłączona stara bankowość internetowa i dla tych klientów, którzy…
  • Data publikacji:

    Cele oszczędnościowe - nowa funkcjonalność w bankowości internetowej oraz BSGo

    Szanowni Państwo, 12 września uruchomiliśmy nową funkcjonalność w bankowości internetowej oraz w aplikacji BSGo - cele oszczędnościowe! Cele oszczędnościowe umożliwiają wygodne odkładanie pieniędzy…