Przejdź do głównej treści

Karta VISA SENIOR

    Dzięki karcie zbliżeniowej Visa Classic Debet Senior nie musisz już nosić ze sobą gotówki, a dostęp do swoich pieniędzy masz cały czas.

     



    Wybierając kartę Visa Classic Debet Senior zyskujesz:

    • komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
    • możliwość dokonywania krajowych transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
    • bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
    • łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci 5000 bezpłatnych bankomatów Grupy BPS, Grupy SGB oraz Planet Cash
    • możliwość dokonywania transakcji w internecie
    • bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę
    • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty poprzez aplikację mobilną BSGo lub osobiście w placówce Banku.
    • usługa cashback.

    Przydatne informacje

    Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelniana 3D-Secure (transakcje niskokwotowe)
    Pojedyncza transakcja internetowa 100 PLN
    Suma transakcji internetowych 400 PLN
    Liczba następujących po sobie transakcji internetowych 5
    Limity autoryzacyjne

    Limity autoryzacyjne obowiązujące dla karty Visa Senior wynoszą

    1. wydanych do rachunków POL-Konto Senior, Wygodne Konto dla Klientów ZUS; Podstawowy Rachunek Płatniczy:
      • do wysokości salda rachunku, nie więcej niż 10 000 zł – maksymalny dzienny limit wypłat gotówki;
      • do wysokości salda rachunku, nie więcej niż 50 000 zł – maksymalny dzienny limit transakcyjny;
    2. limit transakcji zbliżeniowych przeprowadzonych na terenie Polski, bez konieczności podawania PIN – 100 zł
    Rozliczanie transakcji dokonywanych przy użyciu karty płatniczej

    W przypadku dokonywania wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta rachunku Klienta, Bank przesyła Klientowi wiadomość SMS na numer telefonu wskazany przez Klienta w Banku, informującą o łącznych opłatach za przeliczenie waluty wyrażoną jako wartość procentową marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższa wiadomość będzie wysyłana dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu pierwszej transakcji w danej walucie. Informacja ta wysyłana jest w odniesieniu do każdej Karty wydanej do rachunku.

    Jaki jest termin ważności karty?

    Od listopada 2022r. Bank Spółdzielczy w Iłowej wydaje i wznawia karty płatnicze z okresem ważności 5 lat.

    Napisz do nas

    Infolinia Banku Spółdzielczego w Iłowej

    Centrala Banku - tel. 68 360 03 45 (czynna od pon. do pt. od 7:45 do 15:45)

    Oddział w Żarach - tel. 68 363 09 00 (czynna od pon. do pt. od 8:00 do 16:00)

    E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    e-Doręczenia: AE:PL-10336-94894-GICIT-21

    Zastrzeganie kart

    Grupa BPS - tel. 86 215 50 50

    Ogólnopolski system zastrzegania kart - tel. 828 828 828